Spesifik - Eğlence

Fad_kes
23 saat önce
Aşk a inanır mısınız? Evet ben inanırım ve şimdi aşka en çok inanan kişilerden bir tanesini tanıtacağım. Tabi ki seda Sayan dan bahsediyorum. Bu kadını en son ne zaman gördün derseniz kesinlikle çok olmadı çünkü sürekli olarak magazin dünyasında. Evet şimdi kendi yorumlarımla birlikte seda sayan i t...
Aşk a olan inancıyla tanınan kadın
Aşk a olan inancıyla tanınan kadın
Aşk a olan inancıyla tanınan kadın
+1
Leyla343
2 gün önce
Hoş sohbetlerin yanına her zaman bir fincan kahve gider ve o kahve içildikten hemen sonra fal bakmak da sohbetin tatlılığına dahil diyebilirim. Hem ne demişler fala inanma fazlsız da kalma. Bazen arkadaşlarla oturduğumuzda, biz de sık sık aramızda kahve falı bakmayı sevdiğimizden ötürü hiçbir şey ür...
Fala inanma falsız da kalma!
Fala inanma falsız da kalma!
Fala inanma falsız da kalma!
+1
lavinya
1 hafta önce
Kanal d'de cumartesi akşamları yayınlanan adı şarkılar bizi söyler programından bahsetmek istiyorum. Güzel cumartesi akşamılarımızın eğlence programı olarak gösterime giren şarkılar bizi söyler adlı müzik ve eğlence programının sunucuları güzel gözlü ve sesli sanatçı olan Sibel Can, klarneti ile har...
Çok Eğlenceli Bir Program
Çok Eğlenceli Bir Program
Çok Eğlenceli Bir Program
+1
Demett06
2 hafta önce
Ara sıra herkesin gülmeye ihtiyacı olduğu gibi bizlerinde gülmeye ihtiyacı var arkadaşlar bu yüzden sizlere bu sefer bir komedi programından bahsedeceğim. çok güzel hareketler bunlar programı yaklaşık 2008-2011 yılları arasında zaten vardı çok güzel hareketler bunlar 2 ise 2019'da yayına girmiştir v...
Gülmeyi Özleyenlere..
Gülmeyi Özleyenlere..
Gülmeyi Özleyenlere..
+1
Fadimekaratas
1 ay önce
Duydum ki bir falcı arıyormuşsun hani böyle gerçekten bakabilecek para vermeden senin hayatında geleceği gören bir şeyler arıyormuşsun öyle duydum ve ben de bu incelememi senin için hazırladım arkadaşlar ben bugün sizlere bir fal uygulamasından bahsedeceğim yaklaşık bir buçuk yıldır kullanıyorum bu ...
Kahve falciniz burada
Kahve falciniz burada
Kahve falciniz burada
+1
SinanEngin02
1 ay önce
Herkese merhaba arkadaşlar bugün sizlere Türkiye nin en çok izlenen tiyatro şovu olan çok güzel hareketler bunlar 2 yi açıklayacağım çok güzel hareketler bunlar 2 adlı program 2010 yılında ki birinci serisinin devamı niteliğinde olup her ikisinde de yönetmen yılmaz erdoğan dır ilk çıktığı yıl yani 2...
Harika bir program
Harika bir program
Harika bir program
+1
efsane_sahneler
1 ay önce
Eğlence kuşağı mı diyeyim yoksa ajitasyon mu bilemedim ancak özellikle 40-65 yaş arası kadınlar her sabah kahvaltıdan sonra pür dikkat izlediği zaman zaman ağladığı bir çılgınlık aktivitesi var ki onun adı Seda Sayan ile Sabahın Sultanı.. Sabahın Sultanı hiç çekinmiyor, utanmıyor kendinden 30-35 yaş...
Seda sayanla sabahın sultanı aldatmacası
Seda sayanla sabahın sultanı aldatmacası
Seda sayanla sabahın sultanı aldatmacası
+1
buket_yildirim
1 ay önce
Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım iyisinizdir bugün sizlere çok çok severek izlediğim çoğunlukla büyük küçük herkesin severek izlediği bir eğlence programı olan Çok güzel hareketler bunlar 2 'yi anlatmak ve tanıtmak istiyorum bu program bildiğiniz gibi yıllar önce de vardı fakat yeni kadrosuyla b...
Çghb 2 güzel eğlence programı
Çghb 2 güzel eğlence programı
Çghb 2 güzel eğlence programı
+1
turantolgahan
1 ay önce
Dream League Soccer oyununu pandemi başlamadan önce de oynuyordum. O zamanlar çok daha basit bir Android futbol oyunuydu. Grafikleri oldukça kötüydü, gerçekçi bir futbol deneyimi sunmuyordu ama oynaması da gerçekten zevkliydi. Sonuçta Dream League Soccer basit bir Android oyunuydu ve ondan çok da bi...
Taktik direktörler burada mı?
Taktik direktörler burada mı?
Taktik direktörler burada mı?
+1
ufuk_yigit
1 ay önce
Merhaba arkadaşlar bugün dream soccer leauge 2022 hakkında konuşacağız. Bu oyunu eskiden oynarken çok iyiydi , uzun bir süre boyunca bu oyunu oynadım , müthiş özelliklere sahip bir altyapısı var oyunun , düzenlenen etkinlikler sonrası müthiş ödüller veriyor , şansına göre harika futbolcular da geleb...
Dls 2022
Dls 2022
Dls 2022
+1
DurustAdam
5 ay önce
Evet öncelikle merhabalar efenim. Youtube'da vesaire çok gördüğüm bir yerdi Arena Trambolin çok dışarı çıkmayan birisi olsam da burayı cidden istiyordum. 50 lira vermiştik o zamanın parasıyla gayet keyifli geçti verdiğimiz parayı sonuna kadar hak eden bir yerdi hatta çok daha fazlasını hak eden bir ...
Türkiye'nin en büyük trambolin parkı diye bilinen yer.
Türkiye'nin en büyük trambolin parkı diye bilinen yer.
Türkiye'nin en büyük trambolin parkı diye bilinen yer.
+2