Az yakan çok kaçan en sevilen huyu

burhan_dogan
1 ay önce

Az yakan çok kaçan en sevilen huyu

Az yakan çok kaçan en sevilen huyu

Hem yakıtı az olsun hemde parçası ucuz olsun diyorsanız bu araç tam da sizin için. Renault yıllardır yaptığı araçlarla hem yakıt tüketimi az olan hemde parça sıkıntısı olmayan kolaylıkla her yerde bulunabilen ve maliyet açısından çok uygun olan araçlar tasarlamakta. Symbol de bu araçlardan sadece bir tanesi benim yaklaşık 5 yıldır kullandığım bir araç. Gayet de memnunum. Çünkü gerek bagaj hacmi olsun gerek yakıt tüketimi veya da usta bulma konusu. Biliyorsunuz Sanayi de çoğu ustalar bazı araçlarla ilgilenmek istemiyor ama bu araçta hiç böyle bir sıkıntı yok. Parçaları kolaylıkla bulunabilen ve diğer araçlarla kıyasla gayette uygun olan fiyatlarıyla yüzümüzü güldürüyor. Kronik sorunu olan ısıtma buji arızası hemen hemen her model ve her kasada görülmekte. Ancak rahatlık ve diğer artı yönlerini de göz önünde bulundurunca buna pek de önem vermiyoruz. Bana göre aile için biçilmiş kaftan olan bu araç herkesin rahatlıkla kullanabileceği ve gönül rahatlığıyla alabileceği bir araç.

Az yakan çok kaçan en sevilen huyu

Rahatlık ve kullanışlı olması hepimizin istediği bir şey bu araçta ikisi de mevcut. Bunların üzerine yakıt tüketimi ve parça imkanı koyulunca hepimizin göz bebeği oluyor. Özellikle de hanımlar için dizel modelleri çok uygundur. Hb modelleriyle de şehir içinde park sorununda büyük kolaylık sağlayan bu araç bizler için büyük avantajlı. Özelliklerine göre de fiyat konusunda uygun olması tabi ki de hepimizin istediği bir şey. Bu araç bizler için biçilmiş kaftan olup herkesin gönül rahatlığıyla kullanacağı bir araç.

Az yakan çok kaçan en sevilen huyu

Bu araçta sorun olarak yol tutuşu biraz zayıf çabuk savurtma sorunu var. Ön takımlarda ise arızlar genellikle çok meydana geliyor. Bunun sebebi önden çekişli olduğu için olabilir. Genellikle ön amatisör başlıklarının takozlarinda oluşan boşluktan dolayı ses yapıyor. Rot mili ve rot başları ise biraz dayanıksız çok çabuk rot ayarı bozulabilir. Ancak bunlar ufak tefek arızalar olduğu için çok da önemli değil. Hemen hemen her araçta görülen arızalar. Bunların dışında çok da bi arıza çıkarmıyor.

Az yakan çok kaçan en sevilen huyu

Bu araç için size tavsiyem 2009 ve üstü modelleri öneririm. Düzenli olarak yağ bakımı fren kontrolleri filtre bakımları gibi gereken bakımları aksatmadan yaptırmanız. Yoksa araç sizi yolda bırakabilir. Diğer yandan gençler içinde çok tercih edilen bir araç hem fiyatı açısından hemde modifiye tutkunu olanlar için maliyeti az bir şekilde güzel görüntüler ortaya çıkarılabilir. Günlük hayatta rahatlıkla kullanabileceğiniz uzun yollarda rahat bi yolculuk yapabileceğiniz güzel bir araç. Birde gençler için bir tavsiye jant konusunda prifilaj veya megan 2 jantını denemelerini öneririm.

4.0
tavsiye ediyor
fiyat / performans

Yorumlar

yigit_karakas
1 ay önce

BUNASIL ARABA YAV MÜKEMMEL ARAÇ YAV TERTMİZ

3 0 Cevapla
Kenan_Huseynli
1 ay önce

Çok güzel bir araba. Ve tespitiniz verdiğiniz bilgiler iyi

2 0 Cevapla
Katame
1 ay önce

Çok güzel verdiğiniz paraya değerli

0 0 Cevapla
oyun_alevi
1 ay önce

Çok güzelmiş Allah tekerine taş degdirmesin

0 0 Cevapla
engin_gunes
1 ay önce

Harika bir arac yolda birakmaz ve herseyiyle mukemmel tasarım

0 0 Cevapla
beratberk0027
3 hafta önce

evet araba çok güzel viraj tutumları benzini çok iyi fln gidiyo araba mükemmel

0 0 Cevapla
Berivan62
3 hafta önce

@beratberk0027 adlı kullanıcıya cevaben;

Aynen cok iyi bir araba

0 0 Cevapla
Seroooo
2 hafta önce

kullanışlı yakıt cimrisi bir araba gayet iyi

0 0 Cevapla
emrah_han83
2 hafta önce

Araç güzel ama biraz oturaklı değil çok hafif bir araç

0 0 Cevapla
emir.asaf92
1 gün önce

Öncelikle merhabalar ,Renault grubu hakkında çok iyimser ve pozitif olacağım yönleri sanırım pek yok. Symbol clio tarzı araçların tek olumlu yönü sanırım yakıt ve yedek parça. Ülkemizde genelde araç alım satım konusunda temel unsur yakıt ve yedek parça olduğu için tutulmuş araçlardır diyebilirim. Fakat diğer yönler olan konfor, yol tutuşu, donanım, sürüş güvenliği denilince symbol ve clio sınıfta kalıyor. Şehir içi kullanımda hız limitlerine ve sürüş güvenliğine dikkat edilerek kullanılması durumunda alınabilecek ekonomik bir araç grubu diyebilirim. Tüm Renault severlere selamlar

0 0 Cevapla
Diğer Kullananların Yorumları
ruzgar_sari
5 ay önce
Merhaba. Ben bu arabayı 10 gün önce aldım ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Yakıtı çok yavaş bitiyor ve bu gelen zamlar üzerine bu harika bir şey. Hız açısından oldukça ideal ayrıca ani dönüşlerde otomatik yavaşlama sistemi var. 98 beygir ancak gerçekten hızlı. Bagajı büyük, eğer seyahat edecekseniz i...
Mükemmel bir araç
Mükemmel bir araç
Mükemmel bir araç
+1
caglar_tirkiz
5 ay önce
Hepinize merhaba arkadaşlar araç 1.5 dizel 85 bg 2020 yılında aldım ve 2022 sattım araç kullanış olarak ve yakıt yönünden acayip kullanışlı ve performansli hiç bir şekilde ciddi masraf çıkmadı ful paket yol tutuşu çekişi harbiden çok güzeldi bu aracı cayirovadan aldım ve aldığım günden beri memnuniy...
Izlemeden geçme
Izlemeden geçme
Izlemeden geçme
+1