Güzel bir araç

Katame
1 ay önce

Güzel bir araç

Güzel bir araç

Selamlar öncelikle aracımı anlatmaya başlamadan bu araç bana. Baya sallantılı olarak geldi nasıl yani diyeceksiniz şimdi bu aracı önce Kars'ta almaya karar verdiğim esnada 2018 de aracın fiyatı yaklaşık olarak 75 ila 80 bindi galiba sonrasında ise araça tam yazilacagim sırada kovid patlak verdi daha sonrasında sınır bölgelerine gitmek zorunda kaldım ama bayi beni bulamadığı için aracı satıyor ve bana biz aracı sattık diye haber vermediler 2019 sonunda başka bir bayi ile anlaştım ama

Güzel bir araç

Bana oda yanlış yaptı sürekli fiyatlar arttığı için bende buradan Kayseri bayine selam söylüyorum teşekkürler dilerim elerinde olan bu aracı bana satabileceklerini ve dışardan yaklaşık olarak 1,500 TL gibi bir farkla aldım aracım teysir değildir kullanımı açısından kontrol ettirdim boya veya başka bir aksakigi olmadıgini gördüm aracımı yaklaşık olarak 156 bin TL gibi bir fiyata almak zorunda kaldım bunun yaklaşık olarak 80 bin peşin gerisini katılım bankası ile aldım halen ödemekteyim yaklaşık bir yıldır bende

Güzel bir araç

Aracın motor açılsın baş diyen arkadaşları dinlemeyin onlar biraz eski arabalar ile karıştırıyorlar yeni nesil araçlar biraz gürültülü çalışıyor aracın bayırda bayılıyor demek yanlış olur 4 viteste çıkıyorum her yeri yağına dikkat edin ben benzinli aldım yani 1,4 motor 16 walf yani bu demek oluyor ki ürün aslında 1,6 tekamül etmiş ben tup takdirmadim sizede tavsiye etmem çünkü tüp aracı yorar benzin pek bı fark yok yani bosh paketi aldım sizlerde aynı ni alin

Güzel bir araç

Dolu paket ile bosh paket arasında pek fark yok yol tutuşu abartıldığı gibi değil yola sağlam basıyor hızı güzel atmosferik motor bu yüzden hız yapma olanağı fazla yok umudunuz olmasın fazla multimedya var ama bağlantı sadece konuşma için kablo yardımı ile müzik aktarımı yapılıyor görüntülü bir ekran yok aynalar elektrikli koltuklar geniş bagaj geniş ve kullanışlı süper ötesi ama kaborta kötü çabuk eğiliyor ve bu iyi değil inanın klima güzel ve kullanışlı 3 hava yastığı var

5.0
tavsiye ediyor
fiyat / performans

Yorumlar

lavinya
1 ay önce

İyi bir araba güle güle kullanın

7 0 Cevapla
Katame
1 ay önce

@lavinya adlı kullanıcıya cevaben;

Teşekkürler beğendiginize sevindim

7 0 Cevapla
1ridvancan
1 ay önce

Hayattaki şansın bu dayı 😂

4 0 Cevapla
mehmet_2
1 ay önce

Fiat in çıkardığı fiyat ferformans ve konforlu bir araba olduğunu düşünüyorum ama bu arabaların 2020 modeli ve üstünde yarı otomatik fites olsa çok daha güzel olacağını düşünüyorum

4 0 Cevapla
Emirhanyldrm06
1 ay önce

Fark etmez Fiat'ın her yaptığı arabada konfor sıfır zaten çoğu manuel

5 0 Cevapla
ali_aliyev_2
1 ay önce

İyi bi sey çok hoşuma gitdi beyendim tafsiye ederim

5 0 Cevapla
Bilal_2
1 ay önce

Güzel araba hayırlı olsun takip edersin bee

4 0 Cevapla
Katame
1 ay önce

Teşekkürler beğendiginize sevindim arkdaslar

3 0 Cevapla
Fuat0232.
1 ay önce

Temiz bı araca benziyo

1 0 Cevapla
beratberk0027
3 hafta önce

araba çok güzel ve kullanışlı

0 0 Cevapla
yasir_gurbuz
2 hafta önce

araç çok iyi fiyat performans urunu

0 0 Cevapla
kayra_efe
2 hafta önce

Alan kişi doğru tercih te bulunmuş

0 0 Cevapla
recepali
1 hafta önce

Güzel bir araba yol tutuşu da güzel görünüyor

0 0 Cevapla
emir.asaf92
1 gün önce

Öncelikle bayiler konusunda şansızlıklarınız için üzgünüm. Fıat Egea gerçekten Fıat ailesinin gelmiş geçmiş en iyi aracı olabilir. Kendi markası içerisinde ve diğer markalarla yarışında müthiş bir satış rakamı yakaladı. Sürüş deneyimlerim çoğunlukla şehirler arası oldu. Deneyimlerime dayanarak söyleyeceğim ilk şey yakıtı müthiş az yakıyor. Yol tutuşu konusunda bence sınıfına ve segmentinde iyi bir araç. Egea gelişen bir araç oldu fıat için gerçekten. Süspansiyon kısmı da sınıfı içerisinde gayet başarılı. İç dizaynı çok dolu olmasa da tatmin edici basit bir donanımı var. Aynı şekilde bagaj hacmi de tatmin edici. Kısacası egea deneyimlerimde hep memnun kaldım. Güncel piyasa şartlarında alınır mı bilmiyorum lakin 130 bin iken sıfırları çok cazip bir araçtı. Nitekim firmaların filolarında ticari taksilerde kurumların filolarında ve şahsi kullanımda sık sık trafikte karşılaştığımız bir araç egea. Bir Alman tutkunu olarak tüm Egea severlere kazasız keyifli sürüşler diliyorum.

0 0 Cevapla
Diğer Kullananların Yorumları
birakademisyen
5 ay önce
araçta birtakım kronik sorunlar vardır bunlarla ilgili servise gidildiğinde her iş emri açılışında sorunu belirtmeme rağmen çözüme ulaştırılmadı. Aracın ön solundan kauçuk sesi geliyor bununla ilgili birçok kez servise yönlendirileceksiniz ve size bir şey yok denilerek iş emri bile açılmayacak. Soru...
Uçan teneke egea
Uçan teneke egea
Uçan teneke egea
+1
kozmik_oda
5 ay önce
Egea Cross 2020 model aracımı kendi aracımı satarak 2020 haziran ayında bayiden teslim aldım almadan önce test sürüşlerine katıldım bir kaç kez aracımı fiat otokoç bayisinden temin ettim ilk deneyimim ve bakış Açım araçla ilgili olarak yol tutuşu ve konfor olarak çok keyifli ve güven veriyor tabi ar...
Egea-cross inceleme
Egea-cross inceleme
Egea-cross inceleme
+1
webmeto
8 ay önce
Araba öyle bı araba ki çevremde herkeste var yani nasıl diye sorarsanız modifiye tarzı süsleme yapanlar da var ama böyle yasaklı modifiye kullanmıyorlar yasaya uygun şekil kullanıyorlar ve bu arabaya yakışan en çok renk kırmızı veya siyah bu bizim görüşümüz herkese göre değişir ama bu renklerinde bı...
Fotoğraf bulunmuyor
Fotoğraf bulunmuyor
Fotoğraf bulunmuyor
Fotoğraf bulunmuyor