Diş macunu (çocuk)

esra_yildirim
3 ay önce

Diş macunu (çocuk)

Diş macunu (çocuk)

Selamun aleyküm kardeşlerim nasılsıniz bugün Bi ürünle tanıştırıcam sizleri bu ürünün adı eurofresh whitening toothpaste yani diş macunu evet arkadaşlar çocuklarınızın gönül rahatlığıyla kullanabileceği bir diş macunu farmasi nin ürünüdür ve çok etkili ve çok güzel alalı iki hafta kadar oldu yanılmıyorsam ben ve çocuklarım kullanırıyoruz. Çocuklarım çok sevdi bende öyle. Bi arkadaşım farmasi yapıyordu onun önerisi üzerine aldın bu ürünü ona güveniyoruz çunkü o da kullanmadığı bireyi tavsiye etmez arkadaşlar bundan emindim ve alıp kullandın memnunum iyi ki de almışım arkadaşımada burdan çok teşekkür ederim. Canım arkadaşım benim.

Diş macunu (çocuk)

Farması ürünlerinden bazılarını kullandım gerçekten memnun kaldım ve hala da kullanmaya devam ediyorum. Onları da sizlere tanıtıcam merak etmeyin sakın arkadaşlar. Ama eurofresh whitening toothpaste diş macunu çok güzel fiyatı da uygun zaten yirmi Türk lirası civarı zaten ben hep size söylüyorum önerilen ürünlerin fiyatına bakmam ben eğer gerçekten iyiyse alırım. Sizlerde öyle yapın çünkü sağlık önemli bişey hem kendi sağlığımız hem çevremiz çocuklarımızın sağlığı bunları Bi kenara atamayız hiçbir şekilde ihmal edemeyiz çok dikkat etmemiz gerekir bu yuzden

Diş macunu (çocuk)

Çocuklarımızın sağlığı herşeyden herkesten önemli dostlarım bunu zaten sizde biliyorsunuz bu yüzden hangi ürünü kullanırsak kullanalım çok dikkat etmeliyiz ve en iyisini almaya büyük özen göstermeliyiz. Bunu yapmamız gerek eğer yapmazsak ilerde büyük sıkıntı çıkabiliyor özellikle de işe yaramaz bir ürün kullanırsak oluyor böyle. Benim büyük oğlum diş fırçalamayı hiç sevmez küçük oğlum ise tam tersi çok severek dişlerini fırçalıyor. Bunu alışkanlık haline getirmemiz gerekiyor bu sadece çocuklarımız için değil kendimiz için de geçerli dostlar. Dediğim gibi sağlık söz konusu çünki çok Sözen gösterip dikkat edelim derim sizlere. Bide eurofresh whitening toothpaste diş macunu çok güzel kokuyor nane kokusu içeriyor buna bayıldık biz ailece sizlerindd hoşuna gidecek. Ürün hakikatten güzel ve faydalı kullanmadığım hiçbir ürünü burda paylaşmam bu asla mümkün değil bu konuda bana güvenebilirsiniz.

Diş macunu (çocuk)

Bu diş fırçalama alışkanlığını çocuklarımıza çok küçükken öğretmemiz gerekir. Bunun ne kadar önemli bişey olduğunu çocuğumuza güzel bir dille anlatmamız lazım. Bunu unutmayalım lütfen. Aksi taktirde ilerki yıllarda çok dişlerimiz çürür ve canımız fena yanar. Çocuklar buna dayanamaz çok zor. Ben çocuğumu bu şekilde acı çekerken görmek istemem hiçkimse istemez biliyorum. Ama dişlerimizi günde en az iki defa fırçalarsak ve bunu düzenli olarak yaparsak çürük riskini düşürebiliriz ama siz çocuklar şekeri az yemeye de özen gösterin lütfen oldumu. Şimdilik benden bu kadar değerli okuyucular. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim hayırlı ramazanlar dilerim Allaha emanet olun dostlar hoşçakalın sağlıcakla kalın.

5.0
tavsiye ediyor
fiyat / performans

Yorumlar

Llesya
2 ay önce

Eline sağlık canım 💕

0 0 Cevapla
Diğer Kullananların Yorumları
Bilgi - Bu ürün için farklı bir inceleme bulunmuyor.